​فرآیند مناقصات ۶ مخزن جدید از طرح نگهداشت و افزایش تولید آغاز شد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب از آغاز فرآیند مناقصات ۶ مخزن جدید از طرح نگهداشت و افزایش تولید ۲۸ مخزن این شرکت از امروز (دوشنبه، ۲۹ بهمن‎ماه) خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی ضمن ابراز خرسندی از روند منظم کارگروه تخصصی طرح نگهداشت و افزایش تولید گفت: میدان‌های سیاهمکان، منصورآباد، زیلایی، رامین و دو مخزن از میدان مارون در ۶ بسته به مناقصه خواهند رفت و پیش‌بینی می‌کنیم که براساس برنامه، برندگان مناقصات اوایل سال ۹۸ مشخص و معرفی شوند.

وی به ارزش ریالی این ۶ بسته اشاره کرد و افزود: حدود ۸ هزار میلیارد تومان برای انجام پروژه‌های مرتبط با این ۶ بسته برآورد شده است که مشابه با دیگر بسته‌های این طرح، از محل جذب سرمایه و آورده پیمانکار تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به اینکه مقدمات آغاز عملیات اجرایی ۶ بسته مربوط به مخازن منصوری آسماری، رامشیر، گچساران‌خامی، لالی‌آسماری، کبود و نرگسی انجام شده است، اظهار کرد: ابلاغ شروع به کار برای آغاز فعالیت‌های مهندسی و تجهیز کارگاه، اوایل اسفند امسال برای پیمانکاران مربوطه ارسال می‌شود.

محمدی در پایان اظهار کرد: بر اساس برنامه، روند آماده‌سازی دیگر بسته‌ها در حال اجراست و به‌زودی وارد فاز بعدی یعنی مناقصه خواهند شد.

کد خبر 287617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =