جایگاه‌های شرکتی منطقه زاهدان به بخش خصوصی واگذار شد

همسو با اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و ابلاغ سازمان خصوصی‌سازی کشور، همه جایگاه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، کوروش بالادست، مدیر این منطقه با اعلام خبر بالا گفت: واگذاری جایگاه‌های شرکتی منطقه از نیمه دوم سال ۹۵ آغاز و به‌تدریج همه هفت جایگاه توزیع سوخت منطقه زاهدان به بخش خصوصی واگذار شد.

وی با بیان اینکه آخرین جایگاه شرکتی منطقه، امسال به بخش خصوصی واگذار شده است و دیگر هیچ جایگاهی در مالکیت منطقه وجود ندارد، تصریح کرد: جایگاه‌های شماره 1، 2 و 3 در شهر زاهدان و جایگاه‌های نصرت‌آباد و میرجاوه و نیز جایگاه‌های شرکتی زابل و خاش، جایگاه‌های واگذارشده منطقه به بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه واگذاری این جایگاه‌ها از سوی سازمان خصوصی‌سازی کشور همسو با اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و کاهش تصدی‌گری دولت بر بخش‌های خدماتی بوده است، گفت: واگذاری این جایگاه‌ها سبب افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم با استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و رونق کسب‌وکار غیردولتی می‌شود. 

بالادست درباره نحوه اداره این جایگاه‌ها گفت: همه عملیات خرید و توزیع سوخت، رعایت الزام‌های ایمنی، نگهداری و تعمیر و بازسازی این جایگاه‌ها توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام می‌شود.
 

کد خبر 287667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =