معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی روز مهندس را تبریک گفت

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفندماه، روز مهندس را به همه مهندسان صنعت پتروشیمی تبریک گفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، متن پیام بهزاد محمدی به شرح زیر است:

«پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است. موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز بشری را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته‌اند.

بی شک مهندسان، آفرینندگان دنیای مدرن و فناوری امروزند که با تکیه بر خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل باعث پیشرفت و سازندگی در کشور هستند.

صنعت پتروشیمی به عنوان موتور محرکه اقتصادی و متکی بر دانش مهندسی، از حضور دانشمندان و دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف مهندسی بهره برده و کوشیده است تمامی ظرفیت‌های در اختیار خود را برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی کشور به‌کار گیرد.

بدیهی است توفیقات به‌دست آمده در صنعت پتروشیمی، مرهون نقش آفرینی و توانمندی مهندسان ارزشمند و فعال این صنعت است که به عنوان بازوان پرتوان صنعت پتروشیمی، در صف نخست خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و صادقانه و دلسوزانه انجام وظیفه می‌نمایند.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن قدردانی و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد و پرتلاش صنعت پتروشیمی به‌ویژه شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبریک می‌گویم و از خداوند متعال تحقق اهداف عالیه پیش روی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را خواستارم.»

کد خبر 287706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =