نقش ماشین‎آلات دوار در پشتیبانی از تولید نفت حائز اهمیت است

سرپرست معاونت تولید شرکت ملی نفت ایران به نقش برجسته ماشین‎آلات دوار در پشتیبانی از تولید نفت اشاره کرد و گفت: باید با ساماندهی ظرفیت‎های سازندگان و پیمانکاران در این حوزه، توان صنعت نفت را در بخش نرم‎افزاری این ماشین‎آلات نیز همانند بخش سخت‎افزاری تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار شانا، فرخ علیخانی امروز (سه‌شنبه، هفتم اسفندماه) در نشست هم‌اندیشی با پیمانکاران تعمیرات ماشین‌های دوار صنعت نفت، با بیان این مطلب افزود: برای شناسایی دقیق ظرفیت‌های داخلی در حوزه ماشین‌آلات دوار، بررسی‌های کارشناسانه‌ای انجام و جامعه آماری تهیه شد که نتایج آن نشان می‌داد حجم زیادی از ظرفیت‌های موجود، در بخش مکانیکال و سخت‌افزاری این ماشین‌آلات متمرکز شده و در بخش نرم‌افزاری جای کار زیادی وجود دارد.

وی با تاکید بر رشد متوازن در بخش‌های مختلف مرتبط با ماشین‌آلات دوار در صنعت نفت کشور، ادامه داد: شرکت ملی نفت ایران برای تضمین تولید ایمن و پایدار، به مجموعه دارایی‌ها (Asset) از جمله سرمایه انسانی، تجهیزات و ... توجه دارد و به همین منظور، برنامه‌هایی از جمله مدیریت یکپارچه چاه‌ها، مدیریت یکپارچه خطوط لوله و ... را نیز در برنامه دارد.

بر اساس این گزارش، نشست هم‌اندیشی با پیمانکاران تعمیرات ماشین‌های دوار صنعت نفت، صبح امروز (هفتم اسفندماه) در سالن شهیدبهشتی ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.

کد خبر 287762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =