پژوهشگاه نفت و سازمان نظام مهندسی ساختمان تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با هدف توسعه همکاری و استفاده از امکانات تحقیقاتی دو طرف، تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، این تفاهم‌نامه همکاری بین جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و فرج‌الله رجبی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور امضا شد.

همکاری در الگوسازی، استانداردسازی، مشاوره صنعتی و انتقال فناوری‌های نو و اجرای مشترک پروژه‌ در صنایع نفت و ساختمان از موارد تاکید شده در این تفاهم‌نامه است.

برگزاری دوره‌های علمی و آموزشی مشترک و بهره‌گیری از امکانات آموزشی - پژوهشی موجود در آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده‌ها نیز از دیگر مسائلی است که قرار است در این تفاهم‌نامه بررسی شود.

همکاری در برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی در حوزه صنایع نفت و ساختمان و پشتیبانی از سمینارها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های علمی - تخصصی مشترک نیز از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

همکاری دو جانبه پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان نظام مهندسی در زمینه اقتصاد دانش بنیان و برگزاری دوره‌های تخصصی و مهارت‌آموزی برای کارکنان و اعضا نیز در این تفاهم‌نامه مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 287802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =