پتروشیمی امیرکبیر گواهینامه‌های استاندارد مدیریتی دریافت کرد

شرکت پتروشیمی امیرکبیر موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد مدیریتی از شرکت Quality Austria شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی امیرکبیر، این شرکت به منظور صحه‌گذاری بر عملکرد فرآیندهای جاری سازمانی، برنامه ممیزی خارجی خود را با حضور تیم پنج نفره از ممیزان حوزه‌های مدیریت کیفیت ISO 9001، مدیریت بهداشت و ایمنی ISO 45001، مدیریت محیط زیست ISO 14001، مدیریت انرژی ISO 50001 و مدیریت ریسک ISO 31000 برگزار کرد و در پایان موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد ایزو از شرکت Quality Austria اتریش شد.

این ممیزی روز دوشنبه (13 اسفندماه) در همه ادارات و واحدهای مجتمع پتروشیمی امیرکبیر براساس برنامه‌ریزی پیشین، انجام شد و در جلسه افتتاحیه ضمن تاکید بر رعایت همه الزام‌های استانداردها توسط مجموعه واحدها و اداره‌ها و همچنین آمادگی انجام شده برای ارائه شواهد و مستندهای مربوطه، اقدام‌های لازم برای انجام ممیزی صورت گرفت.

با توجه به موفقیت شرکت در استقرار مناسب استانداردهای ایزو در مجتمع، سرانجام گواهینامه‌های مربوطه برای مدت سه سال به این شرکت اعطا شد.

پتروشیمی امیرکبیر از سال 84 و پس از راه‌اندازی واحدها، اقدام به اخذ استانداردهای مدیریتی کرده و به صورت سالانه براساس ممیزی‌های داخلی و خارجی، گواهینامه‌های مربوطه تمدید و روزآمد می‌شود.

کد خبر 287876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =