نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه زاهدان افزایش می‌یابد

همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی 98، نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه زاهدان افزایش می‌یابد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در نشستی که با حضور مسئولان منطقه زاهدان و جایگاهداران ناحیه مرکزی این منطقه برگزار شد، بر لزوم همکاری بیشتر جایگاهداران به‌منظور آماده‌سازی شرایط میزبانی مناسب برای ارائه خدمات سوخت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی تاکید شد.

مجتبی عسگری، سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، ورود کارت‌های مهاجر و سوخت‌گیری در جایگاه‌های منطقه را از جمله مشکلاتی عنوان کرد که سبب افزایش مصرف سوخت و شلوغی جایگاه‌ها می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در استان به دلیل سوخت‌گیری کارت‌های سوخت مهاجر، اظهار کرد: براساس مقررات شرکت و مصوبه‌های شورای تامین استان، سوخت‌گیری خودرو با کارت هوشمند دیگر خودروها تخلف محسوب می‌شود و بر اساس حکم دادستانی، این کارت‌ها ابطال و مالکان‌شان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

بر اساس این گزارش، آماده به‌کار بودن تجهیزات جایگاه‌ها، خرید به‌موقع، رعایت نکات ایمنی، نصب بنر خوشامدگویی به مسافران نوروزی، حضور مالک جایگاه در محل عرضه و تکریم مراجعان از جمله الزام‌های مورد نظر مسئولان منطقه زاهدان برای اجرا در ایام نوروز 98 است.

کد خبر 287880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =