ضرورت اجرای طرح صلاحیت حرفه‌ای در مشاغل اچ‌اس‌یی صنعت پتروشیمی

سرپرست مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: طرح صلاحیت حرفه‌ای باید در مشاغل اچ‌اس‌یی صنعت پتروشیمی اجرا شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، داوود عمادی روز یکشنبه (19 اسفندماه) در آیین معارفه خود به عنوان سرپرست مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های انجام شده در سال‌های اخیر زمینه رشد، توسعه و تعالی اچ‌اس‌یی مهیاست.

وی با تاکید بر اینکه با همکاری مدیریت‌های مختلف به دنبال تحکیم جایگاه اچ‌اس‌یی در صنعت پتروشیمی هستیم، گفت: باید قوانین و دستورعمل‌های تدوین شده را با جدیت در سطوح مختلف صنعت اجرایی کنیم.

سرپرست اچ‌اس‌یی با اشاره به اینکه ارزیابی بازدید و نظارت‌ها باید تقویت شود، ادامه داد: خوشبختانه با توجه به این که نقش و جایگاه حاکمیتی اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سال 89 مصوب شده است ما یک گام جلوتر هستیم و اکنون در گام نخست باید الزام‌های نقش حاکمیتی را تعریف کنیم.

وی به ضرورت توجه بحث اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل در مناطق عسلویه و ماهشهر به دلیل تاثیرپذیری شرکت‌ها از یکدیگر اشاره کرد و گفت: مدیریت در شرایط اضطراری دارای اهمیت ویژه‌ای در این مناطق است.

سرپرست مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: اجرای طرح صلاحیت حرفه‌ای باید در صنعت پتروشیمی اجرا شود و افرادی که دارای صلاحیت‌های حرفه‌ای لازم هستند در بخش‌های مختلف فعالیت کنند.

کد خبر 287970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =