دریافت مبالغی توسط کارکنان دفتر وزیر نفت کذب محض است

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پی شانتاژ خبری اخیر از سوی برخی افراد و رسانه‌های شناخته شده مبنی بر دریافت مبالغی توسط کارکنان دفتر وزیر نفت از مراجعان و ایست قلبی یکی از مدیران به دلیل پیگیری نهادهای امنیتی، نکاتی را برای تنویر افکار عمومی اعلام کرد.

به گزارش شانا، متن توضیحات اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به شرح زیر است:

اصل این خبر از اساس کذب، بی‌اساس و یک داستان‌سرایی برخاسته از اوهام به قصد تشویش اذهان عمومی است و هیچ یک از کارکنان زحمتکش دفتر وزارتی از پیمانکاران و مراجعان مبلغی دریافت نکرده‌اند و برخلاف آنچه گفته‌اند هیچ یک هم سکته نکرده و به لطف خداوند در کمال صحت و سلامت مشغول انجام وظیفه هستند.

سوابق منابع انتشار چنین خبری از سوی کسانی که سالهاست در پی تسویه‌ حساب‌های شخصی با وزارت نفت هستند به خوبی اهداف این جریان‌سازی‌ها را نشان می‌دهد و چه بسا که مدعیان و داستان‌سرایان، این قصه‌ها را سر هم می‌کنند تا افکار عمومی، روایت‌هایی را که از آنها بر سر زبان است، فراموش کنند.

اینکه عده‌ای برای منافع مادی و خوش‌خدمتی به سفارش‌دهندگان اصلی این داستان‌سرایی‌ها حاضر شوند تن به هر کاری بدهند و سودای یافتن دکمه‌ای را در سر بپرورانند تا برایش پالتویی دست و پا کنند، دیگر چندان جای تعجب ندارد، اما آنچه کمی عجیب به نظر می‌آید، جسارت این افراد است که به جای نهادهای امنیتی و نظارتی سخن می‌گویند و برای دیگران خط و نشان می‌کشند.

همزمانی این ماجرا با به ثمر نشستن حاصل تلاش و همکاری فرزندان این آب و خاک در راه‌اندازی چهار فاز پروژه ملی و عظیم پارس‌جنوبی ‌که خبری امیدبخش برای جامعه در شرایط سخت‌تحریم است هم نکته درخور تامل دیگر است.

مزید اطلاع عمومی اعلام می‌کنیم که مکانیزم‌های نظارتی در صنعت نفت به طور مرتب بهبود یافته و این وزارتخانه خود به نخستین مدعی تخلفات تبدیل شده است.

همچنین وزارت نفت ادعاهای مطرح شده در این باره را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 288124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =