۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
  • کد خبر: 288162
چاه ۷۲ مارون در وضعیت عادی است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: چاه تکمیلی مارون ۷۲ در مخزن آسماری این شرکت دچار نشت شد که هم‌اکنون در وضعیت عادی قرار دارد و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید کاویان افزود: چاه تکمیلی مارون ۷۲ به دلیل خوردگی حفره‌ای در رینگ فلزی زیر شیر اصلی تحتانی دچار نشت خارجی شد که خوشبختانه با رفع نشتی آن هم‌اکنون در شرایط عادی است.

وی ادامه داد: بلافاصله کارگروهی متشکل از کارشناسان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها و معاونت حفاری و مهندسی بهره‌برداری مناطق نفت‌خیز جنوب در محل حاضر و چاه ایمن‌سازی شد و با نصب مجرابند موقت، رینگ معیوب و شیر اصلی تحتانی، تعویض شد و مورد آزمایش فشار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت بهره‌بردای نفت و گاز مارون با بیان اینکه این کار در کوتاه‌ترین زمان انجام گرفت، اظهار کرد: از حضور و همکاری همه کارکنانی که در ساعات تحویل سال نو، دور از خانه و خانواده برای رفع نشت و ایمن‌سازی چاه یاری‌رسان ما بودند تشکر و اعلام می‌کنم که بهره‌برداری از چاه در کمترین زمان ممکن و پس از نصب سیستم ابزار دقیق عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 288162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =