۸ راهبرد کلان در حوزه پایانه‌های نفتی کشور تدوین شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی در پایانه‌های نفتی کشور خبر داد و گفت: هشت راهبرد کلان در حوزه پایانه‌های نفتی کشور تدوین شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید افزود: هشت راهبرد کلان در حوزه پایانه‌های نفتی کشور تعریف شده است که تحقق این هشت راهبرد از اهداف اصلی امسال این شرکت در حوزه‌های مختلف عملیاتی، فنی، مهندسی و نیروی انسانی خواهد بود.

وی تمرکز بر ماموریت اصلی شرکت و ایفای نقش شایسته در تکمیل و تداوم زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران را از مبانی اصلی این شرکت در توسعه روند صنعت نفت دانست و افزود: افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی از طریق تعمیرات به‌هنگام و رسوب‌زدایی منظم مخازن با استفاده از روش‌های نوین به عنوان یک سرفصل به مدیریت عملیات این شرکت ابلاغ خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مدیریت طبق یک برنامه زمان‌بندی مشخص و مدون، بهسازی، نوسازی و نگهداری تاسیسات حیاتی کشور در پایانه‌های نفتی ایران و همچنین افزایش توان صادراتی نفت خام و میعانات گازی را با انجام تعمیرات و بهینه‌سازی اسکله‌ها و پهلوگاه‌های پایانه نفتی خارک به عهده خواهد گرفت.

اسدروز گفت: در حوزه فنی و مهندسی، افزایش قابلیت اطمینان در تاسیسات و تجهیزات مطابق استانداردها و ضوابط فنی و مهندسی را مدنظر قرار داده‌ایم که امیدواریم با تکیه بر توان نیروی داخلی شرکت به اهداف تعریف شده در سال ۹۸ دست یابیم.

 مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: ارتقای بهره‌وری و ادامه صرفه‌جویی مطابق با اصول اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی به همه مدیریت‌های شرکت ابلاغ شده و مدیران ارشد مجموعه مسئول نظارت بر موارد فوق خواهند بود.

 اسدروز در پایان با اشاره به توان بالای نیروی انسانی در شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآور شد: امسال آموزش، یادگیری و توانمندسازی منابع انسانی و افزایش رضایت شغلی کارکنان یک مبنا برای مدیریت منابع انسانی شرکت خواهد بود، همچنین ارتقای سطح کیفی علمی و عملی کارکنان شرکت باید تقویت شود و در حوزه‌های مورد نیاز صنعت نفت ارتقا یابد.

کد خبر 288163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =