اعزام ماشین‌آلات سنگین شرکت ملی حفاری ایران به منطقه «بامدژ»

مدیر اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران از اعزام ماشین‌آلات سنگین این شرکت به منطقه پامدژ در ۲۰ کیلومتری محور اهواز – اندیمشک خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سعید قربانی با اشاره به آسیب رسیدن به این سیل‌بند در نتیجه بالا آمدن سطح آب به سبب بارندگی‌های سیل‌آسای اخیر، گفت: در پی این رخداد اعضای ستاد بحران استانداری خوزستان از جمله مدیرعامل شرکت ملی حفاری در منطقه حاضر شدند و از نزدیک در جریان آسیب به این سیل‌بند قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نیروهای امدادی از بخش‌های مختلف با کمک اهالی منطقه در حال تلاش برای ترمیم سیل‌بند هستند، افزود: با توجه به درخواست ستاد بحران استان نسبت به انتقال ماشین‌آلات از جمله بیل مکانیکی، جرثقیل و کمپرسی و همچنین مقادیری مواد غذایی برای عوامل اجرایی اقدام شده که تجهیزات مورد نظر در حال انتقال به منطقه است.  

مدیر اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: هم اکنون اعضای ستاد بحران شرکت نیز به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی در منطقه حضور دارند و کارشناسان در حال بررسی شرایط برای ترمیم سیل‌بند هستند.

قربانی یادآور شد: مشارکت این شرکت برای ترمیم سیل‌بند بامدژ براساس دستور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به عنوان عضو ستاد بحران و در پی تصمیم‌های ستاد بحران استان خوزستان انجام می‌شود.

کد خبر 288196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =