گاز مشترکان بخش شرقی شهر پلدختر وصل شد

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران از وصل شدن گاز بخش شرقی شهر پلدختر خبر داد و گفت: گاز شهرهای معمولان ،چگنی و دوره تا ساعاتی دیگر وصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، مجید بوجارزاده اعلام کرد: با تلاش‌های شبانه روزی مسئولان گاز استان لرستان، گاز بخش شرقی شهر پلدختر با گرفتن یک انشعاب از خط ششم سراسری گاز، ساعاتی پیش وصل شد و هم اکنون همکاران شرکت گاز استان، در حال وصل کردن گاز منازل این شهر هستند.

وی ادامه داد: گاز شهرهای معمولان، چگنی و دوره نیز تا دو ساعت آینده وصل خواهد شد و هموطنان عزیزمان در این شهرها نیز از نعمت داشتن گاز بهره‌مند خواهند شد؛ در ضمن گاز روستاهای چگنی و دوره همزمان با شهرها و به صورت خانه به خانه وصل خواهد شد. 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه گاز ساختمان‌هایی که به لحاظ لوله‌کشی و علمک گاز دچار حادثه نشده و شرایط ایمنی دارند، وصل خواهد شد، اظهار کرد: متاسفانه در بخش غربی شهر پلدختر به دلیل آبگرفتگی شدید و تخریب روستاها امکان وصل شدن گاز منازل وجود ندارد.

بوجارزاده تصریح کرد: هم‌اکنون گاز مشترکان ١٨ روستای شهر معمولان وصل است و متاسفانه ١٤ روستای این شهر به دلیل تخریب شدید و یا شدت آب زیاد امکان وصل شدن گاز وجود ندارد.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در پایان گفت: با همت مسئولان استانی شرایط امیدوارکننده‌ای حاکم است و پیش‌بینی ما این است که تا حداقل صبح فردا گاز هموطنانمان در شهرهای معمولان، چگنی و دوره به طور کامل وصل خواهد شد.

کد خبر 288239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =