معرفی ظرفیت‌های اویک در حضور وزیران نفت ایران و عراق

توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه اویک در نشستی با حضور وزیران نفت ایران و عراق معرفی و تشریح شد.

به گزارش خبرنگار شانا، ثامر غضبان، وزیر نفت عراق صبح امروز (یکشنبه، ۱۸ فروردین ماه) از شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی (EIED) که از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) است، بازدید کرد و در نشستی مشترک که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و مدیران ارشد اویک برگزار شد، با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این مجموعه آشنا شد.

غلامرضا منوچهری، مدیرعامل اویک در این نشست به معرفی گروه اویک و زیرمجموعه‌های آن پرداخت و گفت: اویک از تجارب زیادی در اجرای پروژه‌های صنعت نفت در سطوح بالادست و پایین‌دست این صنعت برخوردار است و پروژه‌های متعددی را در دست اقدام دارد.

وی افزود: راهبرد اویک این است که بسته‌های کاری بزرگ با مختصات مشخص برای پروژه‌های در دست اقدام تعریف و خود به عنوان GC عمل کند؛ این تجربه‌ای است که بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی آن را پیاده‌سازی می‌کنند.

وزیر نفت عراق نیز پس از بازدید از بخش‌های مختلف شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی (EIED) و استماع توضیحات مدیران ارشد اویک، از این مجموعه به عنوان مجموعه‌ای قوی و منسجم نام برد و گفت: فعالیت شما در دوران تحریم قابل تحسین است. ما نیز در سال‌های گذشته سختی تحریم را چشیده‌ایم و از مشقت‌های کار در زمان تحریم آگاهیم.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده، زمینه همکاری‌های بیشتر صنعت نفت ایران و عراق فراهم و پروژه‌های مشترکی با بهره‌مندی از توان شرکت‌های توانمند ایرانی از جمله اویک اجرایی شود.

کد خبر 288285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =