استمرار خدمات به ساکنان مناطق در معرض سیلاب خوزستان

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر استمرار و گسترش خدمات به ساکنان مناطق در معرض سیلاب در کرانه‌های رودخانه‌های کارون، دز و کرخه و پاسخگویی به برنامه‌های صنعت نفت به منظور حفظ، نگهداشت و افزایش تولید تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی پس از بازدید از عملیات اجرایی این شرکت برای استحکام بخشی به سیل‌بندهای حاشیه شهر کوت‌عبدالله و روستاهای شهرستان کارون به بررسی فعالیت‌های انجام شده و اقدام‌های در حال اجرا پرداخت.

وی گفت: در این مناطق با همیاری ساکنان، اقدام‌های موثری برای تقویت سیل‌بندها و ایجاد موانع برای پیشگیری از نفوذ روان آب‌ها انجام شده است و این شرکت آمادگی دارد به‌منظور مسئولیت‌های اجتماعی و دستور صریح وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از همه ظرفیت‌های خود برای مصوبه‌های ستاد بحران استان خوزستان و کمک به مردم مناطق شهری و روستایی که در معرض سیلاب قرار دارند، استفاده کند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: فعالیت شرکت ملی حفاری هم‌اکنون در شهرستان کارون به عنوان معین و در بخشی از مناطق چهار و پنج شهرداری‌های کلانشهر اهواز و شهر الهایی و روستاهای تابع بخش مرکزی این کلان شهر در مسیر محور اهواز – اندیمشک و همچنین مناطق سید خلف و دغاغله و تصفیه نیشکر تمرکز دارد.

موسوی اظهار کرد: اولویت نخست شرکت ملی حفاری خدمات‌رسانی به مناطق واقع در مسیر رودخانه‌هاست و در این زمینه بالغ بر ۳۰۰ نفر از کارکنان بخش‌های خدمات، پشتیبانی و اچ‌اس‌یی و نیروهای پیمانکاران طرف قرارداد شرکت به همراه یکصد دستگاه ماشین آلات در حال انجام وظیفه هستند.

کد خبر 288334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =