اعزام نخستین کاروان امداد و نجات منطقه ویژه پارس به مناطق سیل‌زده

نخستین کاروان تخصصی امداد و نجات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در قالب اردوی جهادی به مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان اعزام شدند.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نخستین کاروان تخصصی امداد و نجات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس متشکل از ٤٠ نفر از کارکنان این سازمان صبح امروز (یکشنبه، ٢٥ فروردین‌ماه) در قالب اردوی جهادی به مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، از ابتدای حادثه سیل اخیر در کشور و به منظور اجرای ابلاغیه وزیر نفت در خدمت‌رسانی همه‌جانبه شرکت‌های نفتی، ستاد ویژه‌ای به دستور سیدپیروز موسوی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پایتخت انرژی کشور تشکیل شده است که با گسیل امکانات و بسیج نفرات به کمک مردم عزیز کشورمان در این مناطق شتافته‌اند.

اعزام و انتقال شناورها و صیادان خبره منطقه، موادغذایی، گونی، بیل، پمپ‌های آب و لجن‌کش، اقلام بهداشتی و ... از مهم‌ترین خدمات منطقه ویژه پارس به سیل‌زدگان استان خوزستان است.

همچنین جمع‌آوری و انتقال کمک‌ها به مردم و مناطق سیل‌زده کشور به‌صورت روزانه در منطقه ویژه پارس و با مشارکت کارکنان صنعت نفت و شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه در حال انجام است و با هماهنگی نماینده ویژه وزارت نفت در استان خوزستان و گروه‌های امدادرسان مستقر در این استان، این خدمت‌رسانی تداوم خواهد داشت.

کد خبر 288433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =