کمک نقدی ۷۴۰۰ میلیون ریالی پتروشیمی‌های گروه تاپیکو به سیل‌زدگان

کمک‌های نقدی شرکت‌های پتروشیمی زیرمجموعه تاپیکو در بندر ماهشهر به سیل زدگان، در اختیار شورای راهبردی و ستاد بحران منطقه ویژه اقتصادی قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی فن‌آوران، با تاکید مدیرعامل شرکت نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) به منظور التـزام به ایفای نقش مجموعه این شرکت و شرکت‌های زیرگروه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، کمک‌های نقدی چهار شرکت زیرمجموعه تاپیکو، مستقر در منطقـه ماهشهـر، شــامل پتروشیمی‌های فن‌آوران، غـدیر، شیمـی‌بافت و فـارابی به ارزش ۷۴۰۰ میلیون ریال، مطابق با مصوبه شصت‌ونهمین نشست شـورای راهبردی منطقه ویژه در اختیار آن شورا قرار گرفت تا با نظارت ستاد بحـران منطقه ویــژه برای هزینه در مناطق سیل‌زده استفاده شود.

این نشست با حضور مدیران چهار شرکت زیر مجموعه تاپیکو در محل شرکت پتروشیمی فن‌آوران تشکیل و شرایط مناطـق آسیب‌دیده از سیـلاب‌های اخیـر و نواحی در معرض خطر نیز در نشست بررسی شد.

تاکنون افزون بر ارسال محموله‌های مواد غذایی و اقلام ضروری به مناطق سیل‌زده با هماهنگی ستاد بحران منطقه ویژه، اقدام‌های دیگری از جمله اهدای یک تا پنج روز حقوق کارکنان داوطلب در شرکت فن‌آوران و نیز تخصیص یک تا سه روز حقوق کارکنان داوطلب در شرکت‌های پتروشیمـی غدیر و شیمی بافت، همگام با دیگر شرکت‌های مستقر در منطقه انجام شده است.

کد خبر 288457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =