حضور شرکت ملی پالایش و پخش در نمایشگاه بین‌المللی نفت با تاکید بر توسعه صنعت سی‌ان‌جی

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت به‌عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه از امروز (چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش، این نمایشگاه که با رویکرد تعالی صنعت نفت ایران و اتکا به توان داخلی و مشارکت جهانی تا چهاردهم اردیبهشت ماه ادامه دارد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها، محصولات و توانمندی‌های فنی و مهندسی خود را در معرض بازدید دست‌درکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آینده خود را هدایت کنند.

در این نمایشگاه بیش از هزار غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ۸۰ هزار متر مربع حضور دارند.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی که با تاکید بر حمایت از  توسعه صنعت CNG، هوشمندسازی عرض و نمایش توان فنی و مهندسی در سالن شماره ۴۱ بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران حضوری فعال دارد، آماده حضور بازدیدکنندگان است.

غرفه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در متراژی برابر با ۲۰۰ متر مربع، در قالب ۷ کانتر و با حضور شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی، مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید، شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند و شرکت پالایش نفت آبادان پاسخگوی مراجعه‌کنندگان گرامی است.

افزون بر این، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در روزهای نمایشگاه در راستای توسعه فرهنگ مصرف CNG در غرفه‌ای در فضای باز مقابل سالن شماره ۷ ضمن نمایش دستاوردهای جدید این بخش پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

کد خبر 288733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =