محدودیتی برای همکاری مستقیم با شرکت‌های ایرانی نداریم

مدیر فروش شرکت جی‌دی‌ای (JDA) آفریقای جنوبی گفت: با وجود تحریم‌ها، محدودیتی در همکاری مستقیم با شرکت‌های ایرانی نداریم.

جیسون د آروژو (Jason De Araujo)، مدیر فروش شرکت جی دی ای (JDA) آفریقای جنوبی، در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، عنوان کرد: شرکت ما ظرف ۲۵ سال گذشته در زمینه‌های اکتشاف، حفاری، معدنکاری و نفت و گاز فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است، قابلیت جی‌دی‌ای در تولید تجهیزات حفاری برای صنایع نفت و گاز، فرصت‌های فراوانی را در بازار ایران پیش روی ما قرار می‌دهد.

وی افزود: با وجود تازه‌وارد بودن در بازار ایران، ظرف دو سال و نیم گذشته توانسته‌ایم تجهیزاتی را در بازار این کشور عرضه کنیم و با یک شرکت ایرانی فعال در حوزه حفاری، همکاری‌های نزدیکی داشته باشیم، این در حالی است که ما اکنون عرضه‌کننده تجهیزات به کشورهای پرشماری در قاره سبز، ایالات متحده و استرالیا هستیم و امیدواریم بتوانیم در بازار ایران نیز حضور گسترده‌تری داشته باشیم، در همین راستا تاکنون توانسته‌ایم تماس‌ها و دیدارهایی با شرکت ملی نفت ایران، برای معرفی خدمات خود داشته باشیم.

مدیر فروش شرکت جی دی ای ادامه داد: با وجود تحریم‌ها، محدودیتی در همکاری مستقیم با شرکت‌های ایرانی نداریم و از جاذبه‌های مشارکت با جی دی ای می‌توان به ارائه فناوری اروپایی با قیمت‌های قابل قبول شرکت‌های مستقر در آفریقای جنوبی و همچنین زیست سازگار بودن تولیدهای ما اشاره کرد.

د آروژو گفت: ما به عنوان تنها نماینده آفریقای جنوبی، بسیار مفتخریم که در این دوره از نمایشگاه حضور داریم. کیفیت بالا و وسعت برگزاری نمایشگاه، با وجود مشکلات و موانع موجود، برای ما بسیار غافلگیرکننده بود.

بیست‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور نمایندگان ۲۱ کشور و با برپایی ۱۰۴۷ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و ۱۰۶ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های خارجی ۱۱ اردیبهشت ماه آغاز به‌کار کرد و عصر روز شنبه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد. این نمایشگاه، هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان علاقه‌مندان است.

در نمایشگاه امسال، نفت و صنایع بالادستی در سالن‌ ۸ و ۹، پالایش و صنایع پایین‌دستی در سالن ۴۱، پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع میان‌دستی در سالن ۳۸B، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن ۳۱، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن ۶، صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن ۷ و شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و سازندگان ۱۰ گروه کالایی در سالن ۲۷ مستقر هستند.

کد خبر 288867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =