ساخت بیش از  ۵ هزار قطعه در شرکت نفت و گاز مارون

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: در سال ۹۷ بیش از ۵ هزار قطعه در این شرکت بومی سازی شد.

به گزارش شانا،‌ حمید کاویان در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در نشستی با خبرنگاران گفت: این شرکت در صف نخست تولید قرار دارد و همواره در راستای پایداری تولید، حفاظت محیط زیست و نگهداری تاسیسات و ماشین‌آلات فرآیندی و خطوط لوله خود با بخش عظیمی از سازندگان و تامین‌کنندگان داخلی مرتبط بوده که با تسهیم دانش فنی و تجربه کارکنان شرکت و بخش خصوصی، تقریبا همه کالا و قطعات مورد نیاز خود را بومی‌سازی کرده است.

وی افزود: در سال ۹۷ بیش از  5 هزار قطعه از قطعات ماشین‌آلات و تاسیسات شرکت نفت و گاز مارون تنها با ۴۴.۵ میلیارد ریال ساخته شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: با به‌کارگیری دستگاه‌های MOT و MOS از سوزاندن در مجموع حدود ۱۸۰ هزار بشکه نفت جلوگیری به عمل آمده است.

کاویان افزود: این همت توأمان و همکاری در راستای رعایت الزام‌های زیست‌محیطی سبب شد پارسال ۱۰۳.۷ درصد برنامه تولید را محقق و ۹۸ درصد پساب‌های نمک‌زدایی را به چاه‌های دفعی تزریق کنیم و بیش از ۴۸۱ تجهیز و ماشین فرآیندی را مورد تعمیرات اساسی قرار دهیم.

وی با تشریح بخشی از اقدام‌های انجام شده در راستای مسئولیت اجتماعی به ساخت ۱۵ باب مدرسه در روستاهای همجوار واحدهای عملیاتی و ۲۹ باب مسجد اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در پایان اظهار امیدواری کرد که بیست‌وچهارمین نمایشگاه تخصصی نفت گاز پالایش و پتروشیمی همچون گذشته موجبات همکاری سازنده‌ای را فراهم آورد تا دانش نوین فنی و تخصصی میان صنعت نفت و بخش خصوصی به اشتراک گذاشته شود و اهداف صنعت نفت در سال‌های آینده نیز تحقق یابد.

کد خبر 288912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =