نقش سازنده نمایشگاه نفت تهران در تقویت همکاری شرکت‌های ایرانی و اسپانیایی

مدیر فروش شرکت توپه اسپانیا گفت: نمایشگاه نفت تهران می‌تواند نقشی بسیار سازنده و مثبت در توسعه و تقویت روابط بین شرکت‌های ایران و اسپانیا ایفا کند.

آلکس لوپز (Alex Lopez)، مهندس فنی و مدیر فروش شرکت توپه (Tope) اسپانیا، در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به چهارمین حضور پیاپی این شرکت اسپانیایی در رویداد حاضر اظهار کرد: شرکت ما در حوزه تولید محصولات الکتریکی و گرمایشی (Heating and Electric Solutions) مورد استفاده در صنایع مختلف به‌ویژه نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت دارد.

وی یادآور شد: این رویداد بین‌المللی می‌تواند نقشی بسیار سازنده و مثبت در توسعه و تقویت روابط میان دو کشور ایفا کند. از این رو ما باوجود مشکلات، به حضور در نمایشگاه نفت تهران ادامه می‌دهیم و هر سال ارتباطات بیشتری ایجاد می‌کنیم.

مدیر فروش شرکت توپه همچنین تصریح کرد: ما ظرف سال‌های گذشته همکاری‌های خوبی با طرف ایرانی داشته‌ایم و هم‌اکنون نیز در تعدادی از پروژه‌های نفت و گاز ایران حضور فعال داریم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره راهکارهای توسعه روابط ایران و اسپانیا در شرایط تحریمی عنوان کرد: در نظر داریم طی دیدارهایی با دفتر بازرگانی سفارت اسپانیا، راه‌حل‌های موجود برای تسهیل روابط اقتصادی بین شرکت‌های دو کشور را بررسی کنیم.

مهندس فنی و مدیر فروش شرکت توپه در پایان ضمن مطلوب دانستن کیفیت عمومی نمایشگاه و بهبود سالانه ابعاد مختلف آن تاکید کرد: بازار ایران ظرفیت‌های فراوانی برای فعالیت شرکت‌های اروپایی در هر دو بخش بالادستی و پایین دستی دارد.

این نمایشگاه با حضور نمایندگان ۲۱ کشور و با برپایی ۱۰۴۷ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و ۱۰۶ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود.

در نمایشگاه امسال، نفت و صنایع بالادستی در سالن‌ ۸ و ۹، پالایش و صنایع پایین‌دستی در سالن ۴۱، پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع میان‌دستی در سالن ۳۸B، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن ۳۱، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن ۶، صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن ۷ و شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و سازندگان ۱۰ گروه کالایی در سالن ۲۷ مستقر هستند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح چهارشنبه (۱۱ اردیبهشت‌ماه)، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و امروز شنبه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 288959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =