برگزاری نشست هم‌اندیشی پژوهشی چهارجانبه شرکت گاز اصفهان و نهادهای استان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: نشست هم‌اندیشی پژوهشی چهارجانبه شرکت گاز اصفهان با دیگر نهادهای این استان با هدف تبادل اطلاعات و استفاده از ظرفیت‌ها برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سید مصطفی علوی از برگزاری نشست هم‌اندیشی پژوهش‌محور چهارجانبه شهرداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و شرکت گاز استان اصفهان به میزبانی شرکت گاز استان خبر داد و گفت: این نشست با هدف بررسی نحوه تبادل اطلاعات طرح‌های پژوهشی و استفاده از ظرفیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی چهار سازمان؛ شهرداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان اصفهان در سال 1383 فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی خود را در زمینه پروژه‌های مرتبط با صنعت گاز آغاز کرد و با تاکید بر تولید پژوهش‌های کاربردی تلاش خود را به برقراری ارتباط موثر و مستمر با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی معطوف کرده است. طرح‌ها و پروژه‌های پژوهشی با هدف رفع تنگناها، ارتقای فناوری و افزایش کارایی و بهره‌وری فرآیندهای شرکت، تعریف و در قالب فراخوان‌های عمومی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه انجام پژوهش در این شرکت بر مبنای تحقق راهبردهای شرکت است، اظهار کرد: تاکنون بیش از 20 پروژه بزرگ پژوهشی، ۱۰۰ پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی و بیش از 100 مقاله علمی - پژوهشی در شرکت گاز استان اصفهان مورد حمایت قرار گرفته است.

شایان ذکر است، در این نشست هر یک از سازمان‌ها، نیازها، ظرفیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی خود را ارائه کردند و مقرر شد این نشست‌ها به صورت فصلی بین معاونت‌های پژوهشی و ماهانه بین کارشناسان پژوهشی این چهار مجموعه برگزار شود.

همچنین با تاکید ویژه بر موضوع «مدیریت دانش» مقرر شد با توجه به تحت وب بودن سامانه مدیریت دانش شهرداری اصفهان، سطح دسترسی برای هر یک از این چهار مجموعه به این سامانه فراهم شود. هم‌افزایی و توسعه مشترک در خصوص طرح‌های پژوهشی مشابه از دیگر مسائلی بود که در این نشست از سوی چهار مجموعه روی آن تفاهم شد.

کد خبر 289068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =