ترمیم خوردگی بیش از ۱۲۰ محدوده از خط لوله نفت مارون - اصفهان

رئیس واحد خوردگی خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان از ترمیم خوردگی بیش از ۱۲۰ محدوده از خط لوله نفت خام مارون - اصفهان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه اصفهان، رحمت‌الله مصباح گفت: در سال ۹۷ خوردگی بیش از ۱۲۰ محدوده از خط لوله ۳۲ اینچ نفت خام مارون به اصفهان به طول ۸۰۰ متر ترمیم و طی این عملیات‌ بالغ بر ۱۳ هزار مترمکعب خاکبرداری انجام شد.

وی افزود: افزون بر موارد ذکر شده، پوشش خطوط لوله به طول یک هزار و ۱۰۰ متر در ۸۲ محدوده به همراه خاکریزی ۲ هزار و ۳۶ متر با حجم ۲۱ هزار و ۷۹۰ مترمکعب نیز انجام شده است.

مصباح تاکید کرد: همچنین ۲۰۰ مترمربع از منیفولد مرکز انتقال نفت شماره ۲ (شهید بدیع صنایع رامهرمز) به روش کامپوزیت تقویت و ایمن‌سازی شد.

رئیس واحد خوردگی به دیگر اقدام‌های انجام شده در طول سال گذشته (۹۷) در این مرکز اشاره کرد و گفت: ۴۰ محدوده از نقاط دارای خوردگی حد فاصل مراکز انتقال نفت شماره ۳ و ۴ به روش کامپوزیت ایمن‌سازی و ۲ هزار مترمربع از خطوط لوله منیفولد مرکز انتقال نفت شماره ۱ پس از آماده‌سازی سطح، در سه لایه زینک ریچ، مبانی اپوکسی و لایه نهایی پلی یورتان رنگ‌آمیزی شد.

کد خبر 289112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =