۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
  • کد خبر: 289135
شرکت پتروشیمی طب صنعت ماهشهر تاسیس شد

شرکت پتروشیمی طب صنعت ماهشهر با هدف ساماندهی و بهبود ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به شرکت‌های پتروشیمی و ساکنان غیرشرکتی شهرستان ماهشهر با استفاده از ظرفیت‌های بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی صنایع پتروشیمی تأسیس شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی بندرامام، حمیدرضا رستمی اعلام کرد: با توجه به ارزیابی‌ها برای شناسایی کمبودهای خدمات‌رسانی در زمینه‌های مختلف از جمله خدمات امدادی و پزشکی به شرکت‌های حاضر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و ساکنان شهرستان ماهشهر، بندرامام خمینی (ره)، چمران و حومه، بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی صنایع پتروشیمی برای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی و بهبود وضع خدمات درمانی و بیمارستانی در اولویت ساماندهی قرار گرفت.

به گفته وی، مشکلاتی از قبیل نبود تجهیزات مناسب برای استفاده در شرایط اضطراری، از سرویس خارج بودن دستگاه‌های تخصصی، تعمیر نکردن و نگهداری مناسب تجهیزات، حضور نداشتن پزشکان متخصص و فوق تخصص و همکاری ناقص با بیمه‌های درمانی تکمیلی، وضع بهداشت و درمان کارکنان زیر پوشش را به سمت شرایط بحرانی سوق داده بود که این موضوع موجب نارضایتی همکاران شاغل در صنعت پتروشیمی و ساکنان شهرستان ماهشهر، بندرامام خمینی (ره) و به‌ویژه شهر شهید چمران شده بود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام با اشاره به اینکه شرکت پتروشیمی طب صنعت ماهشهر با همکاری مستمر شرکت‌های پتروشیمی حاضر در منطقه تأسیس شده است، افزود: یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های این شرکت، ارتقای خدمات بهداری و بهداشت به شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه و ساکنان غیرشرکتی منطقه  است.

رستمی اظهار کرد: شرکت پتروشیمی طب صنعت ماهشهر با مشارکت و سهامداری همه شرکت‌های پتروشیمی منطقه و با عضویت حقوقی پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی مارون، پتروشیمی رازی، پتروشیمی بوعلی سینا و پتروشیمی اروند در هیئت مدیره این شرکت شکل گرفته است.

وی تاکید کرد: همه نیروهای شاغل در بیمارستان شامل نیروهای رسمی، مدت معین، مدت موقت و ارکان ثالث (پیمانکاری‌ها) بدون هیچ تغییری به فعالیت خود ادامه خواهند داد و حقوق و مزایای خود را مانند گذشته از بهداری و بهداشت نفت دریافت خواهند کرد؛ قراردادهای پیمانکاری به شرکت تازه تاسیس طب صنعت ماهشهر منتقل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام با بیان اینکه منابع مالی شرکت پتروشیمی طب صنعت ماهشهر از طریق شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی تامین می‌شود، گفت: تصمیم‌گیری‌ها در سطح هیئت مدیره شرکت طب صنعت خواهد بود تا بتوانیم با مدیریتی واحد و تدوین برنامه‌ای منظم و از پیش مشخص شده خدمات بهداشتی، رفاهی و درمانی بیمارستان را توسعه چشمگیری دهیم و براساس همان برنامه مدون، زمینه حضور متخصصان مختلف دیگر را بدون محدودیت‌های دولتی گذشته مهیا کنیم.

رستمی با بیان اینکه با تکیه بر علم، تخصص و نظم به‌زودی شاهد رونق بیمارستان و توسعه بهداشت منطقه خواهیم بود، اظهار کرد: خدمات‌دهی به شهروندان غیرشرکتی نیز در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی توسعه چشمگیری خواهد یافت.

کد خبر 289135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =