دستاوردهای دولت از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود

رئیس جمهوری با اشاره به دستاوردهای دولت در زمینه گازرسانی روزانه به ۱۰ روستا گفت: این تنها وظیفه روابط عمومی سازمان‌های دولتی نیست، بلکه شایسته است رسانه‌های همگانی برای امیدبخشی به مردم دستاوردهای دولت را تبیین کنند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی شامگاه شنبه (چهارم خردادماه) در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه با بیان اینکه در شرایط سختی قرار داریم، گفت: افتخار دولت این است که با توجه به شرایط سخت کنونی، ذخیره کالاهای اساسی نسبت به سال‌های پیش بهتر است و این یعنی دولت تلاش می‌کند که اجازه ندهد شرایط برای زندگی مردم سخت‌تر شود.

وی با بیان اینکه نگاه، صبر و استقامت مردم هیچگاه برای من فراموش‌شدنی نیست و هرچند کار دولت و خدمات آن بدون شک بی‌نقص نبوده، اما مردم هرگز گلایه‌ای نکردند، افزود: هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که کاری که انجام می‌دهد، بی‌نقص است و دولت نیز جدای از آن نیست، تازه اگر همه اختیارات قانون اساسی را در اختیار دولت بگذارند.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: امروز می‌توانیم از این جنگ عبور کنیم، اما باید هزینه جنگ را کم کنیم و این اختلاف و تفرقه است که هزینه جنگ را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر هرچه این جنگ اقتصادی زودتر پایان یابد، به نفع مردم خواهد بود، زیرا همه رنج‌ها بر دوش آنهاست.

روحانی با تاکید بر اینکه از رسانه‌ها نمی‌خواهم که نقص دولت را بپوشانند، اما باید در نظر داشت همه نقص دارند و باید مشکلات سایر دستگاه‌ها نیز به قصد اصلاح مطرح شود، عنوان کرد: رسانه‌ها باید جرات کنند نواقص دیگر دستگاه‌ها را نیز بیان کنند و نباید اینگونه باشد که تنها برای دولت آزاد هستند، البته اگر هر نقصی وجود دارد، به‌طور حتم بیان کنید، اما از سوی دیگر انتظار دارم که اقدام‌ها و دستاوردهای دولت هم از زبان رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

وی به دستاوردهای دولت در زمینه گازرسانی روزانه به ۱۰ روستا و همچنین رساندن آب آشامیدنی سالم به ۳۰ روستا در هفته گفت: این تنها وظیفه روابط عمومی سازمان‌های دولتی نیست و رسانه‌های همگانی از جمله روزنامه‌ها و صداوسیما نیز شایسته است به تبیین و توضیح این دستاوردهای دولت برای امیدبخشی به مردم بپردازند.

رئیس جمهوری افزود: اینکه کشتی باری ایرانی برای ۱۰ روز نتوانسته در یکی از بنادر کشورها پهلو بگیرد و بار خود را خالی کند، در تاریخ ایران بی‌سابقه است. وزارت امور خارجه آمریکا برای یک کشتی مرتب با آن کشور کوچک در تماس است و این موضوع در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است و اینکه یک نفتکش ایرانی برای رساندن نفت به صورت مداوم تحت تعقیب ماهواره‌ها و رصد قرار دارد در طول ۴۰ سال گذشته سابقه نداشته است.

روحانی تاکید کرد: آمریکا نمی‌تواند کشور ما را به زانو درآورد و امسال نیز با وجود سختی‌ها و فشارها کشور را اداره می‌کنیم.

کد خبر 289314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =