واگذاری انشعاب رایگان گاز در استان‌های فارس و مرکزی

تعداد ۵۷۶۹ انشعاب رایگان گاز در استان فارس و تعداد ۶۷۴ انشعاب گاز رایگان در استان مرکزی به مددجویان کمیته امداد خمینی (ره)، بهزیستی، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و اماکن مذهبی واگذار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی، مدیرعامل گاز استان فارس در این باره گفت: به‌منظور اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، ۵۷۶۹ اشتراک گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مساجد و اماکن مذهبی و ایثارگران در سال ۹۷ واگذار شده است.

وی افزود: از این تعداد، حدود ۳۷۶۵ اشتراک مربوط به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، ۱۲۶۵ مشترک تحت پوشش سازمان بهزیستی، ۲۲۹ اشتراک مربوط به اماکن مذهبی شامل مساجد و حسینیه‌ها، اماکن اقلیت‌های مذهبی و حوزه علمیه و بقیه مربوط به خانواده‌های ایثارگران است.

محمدرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی نیز از واگذاری تعداد ۶۷۴ انشعاب گاز رایگان به جانبازان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در سطح این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: واگذاری رایگان انشعاب گاز به این مجموعه، همسو با مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان مرکزی بوده است.

کد خبر 289366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =