برگزاری بیش از ۸۰۰ دوره آموزشی در شرکت ملی حفاری ایران

رئیس اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری ۸۴۴ دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش فنی و مهارت کارکنان این شرکت در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالرضا موسوی گفت: چهار دوره آموزشی ضمن خدمت به صورت غیرحضوری شامل دو دوره مدیریت زمان، یک دوره اصول و فنون مذاکره و یک دوره آیین نگارش و مکاتبات در این شرکت برگزار شده است.

وی ادامه داد: در مجموع معادل ۱۲ هزار و ۵۲۸ نفر ساعت آموزش از راه دور در شرکت ملی حفاری ایران ثبت شده است.

رئیس اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری هدف از برگزاری آموزش‌های غیرحضوری را افزایش سطح دانش، حذف حضور فیزیکی در کلاس‌های آموزشی، نبود نیاز به امکانات و فضاهای آموزشی، فراهم آوردن امکان یادگیری در هر زمان و مکان برای کارکنان عملیاتی برشمرد و اظهار کرد: این دوره‌ها به منظور ارائه خدمات آموزشی فراگیر به ویژه برای کارکنان اقماری در مناطق عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است.

موسوی افزود: پارسال ۸۴۴ دوره آموزشی برای ارتقای سطح دانش فنی ‌و مهارت کارکنان برگزار شد که در این دوره‌ها معادل ۴۶۱ هزار و ۱۹۱ نفر ساعت آموزش دیدند.

وی هدف از برگزاری این دوره‌ها را افزایش توانمندی فنی نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: تعداد نفرات آموزش‌دیده در سال ۹۷ نسبت به پارسال افزایش یافته و سرانه هر نفر در کل شرکت ۲۹ ساعت است.

رئیس اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری با اشاره به اهمیت ارتقای سطح دانش سرمایه انسانی اظهار کرد: این دوره‌ها در دو بخش فنی و غیرفنی بود که در بخش فنی، ۵۸۶ دوره تخصصی و در بخش غیر فنی ۲۵۸ دوره شامل کامپیوتر، مدیریت کیفیت، مدیریت، زبان و ... ارائه شد.

موسوی به برگزاری ۸۰ دوره آموزشی تخصصی  کنترل فوران (IWCF) سطح ۲ و ۳ اشاره و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تعداد ۵۸۷ نفر از کارکنان که معادل ۱۸ هزار و ۶۸۸ نفر- ساعت است، این دوره تخصصی را منطبق بر استانداردهای آموزشی روز گذرانده و موفق به دریافت مدرک شده‌اند.

کد خبر 289499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =