قدردانی سازمان حفاظت محیط زیست از اقدام‌های وزارت نفت

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از اقدام‌های مثبت و ارزنده وزارت نفت در زمینه بهبود کیفیت سوخت توزیعی و کمک به شرایط زیست محیطی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای خطاب به بیژن زنگنه، وزیر نفت از همراهی‌های وزارت نفت در بهبود نسبی کیفیت سوخت و دستاوردهای ارزنده در حوزه محیط زیست قدردانی و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، در بخشی از متن این نامه آمده است: «میزان بنزن و مجموع آروماتیک‎ها در سوخت بنزین در اغلب نمونه‎های گرفته شده از هشت کلانشهر، کیفیت مطلوبی داشته است. مقدار گوگرد نیز در ۱۴۵ نمونه نفت‎گاز از ۳۶۴ نمونه اندازه‎گیری شده پاین‎تر از ۵۰ ppm و مطابق با استاندارد یورو ۴ بوده است.»

کلانتری در بخش دیگری از این نامه عنوان کرده است: «اهتمام و همراهی‎های خالصانه حضرتعالی و همکاران محترم‎تان در یک سال گذشته با این سازمان به‌ویژه در بهبود نسبی کیفیت سوخت، موجب توفیقات و دستاوردهای ارزنده در حوزه محیط زیست کشور شده است. این رخداد نویدبخش به عنوان یکی از ضرورت‎های غیرقابل اجتناب در صیانت و اعتلای محیط زیست کشور خواهد بود.»

مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، چندی پیش صیانت از محیط زیست را ارزش راهبردی و مسئولیت ذاتی مدیریت و کارکنان این شرکت برشمرد و برخی رئوس اقدام‌های زیست‌محیطی این شرکت را اعلام کرد و گفت: رویکرد شرکت ملی نفت ایران در حفاظت محیط زیست به‌عنوان یک ارزش راهبردی نوعی مسئولیت ذاتی است که ریشه در اخلاق، فرهنگ و اعتقادات مدیریت و کارکنان این شرکت دارد.

کد خبر 289604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =