تاکید پتروشیمی بندرامام و مناطق نفت‌خیز جنوب بر تداوم همکاری‌ها

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و پتروشیمی بندرامام تازه‌ترین شرایط رفع موانع انتقال خوراک و تفاهم‌های دو شرکت را بررسی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی بندرامام، سعید کوتی، مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دیروز (سه‌شنبه، ۲۸ خردادماه) به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت از مجتمع پتروشیمی بندرامام بازدید کردند که پس از آن نشستی با هدف رفع موانع انتقال خوراک و تفاهم‌های دوجانبه با حضور حمیدرضا رستمی، مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد و میانی شرکت پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

حمیدرضا رستمی، مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در این نشست اظهار کرد: در شرایط کنونی جایگاه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان صنعت بالادستی و همچنین صنعت پتروشیمی، به عنوان صنعت پایین‌دستی به منظور استفاده مناسب و بهینه از منابع طبیعی کشور اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی ادامه داد: همواره پتروشیمی بندرامام با درک صحیح از این مسئله در مسائلی مختلف همچون تأمین قطعات، نگهداری از تجهیزات و تعمیرات نهایت مشارکت و همکاری را با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب داشته است.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام یادآور شد: باید همگی برای همدلی و انسجام حداکثری بین دو مجموعه تلاش کنیم و استمرار این نشست‌ها، تشکیل کارگروه‌های مشترک و نشست‌های پیاپی، سبب ارتقای سطح هماهنگی و نظم بیشتر در اجرای امور می‌شود.

شرکت پتروشیمی بندرامام دارای واحدهای تفکیک میعانات گازی (NF) است که شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خوراک اصلی این واحدها را که مایعات گازی (ان‌جی‌ال) است، تأمین می‌کند.

کد خبر 290064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =