گواهینامه سامانه مدیریت یکپارچه IMS در منطقه کیش تمدید شد

گواهینامه سامانه مدیریت یکپارچه (IMS)، با انجام دومین مرحله ممیزی مراقبتی ، بر اساس استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ :۱۴۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ و OHSAS ۱۸۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۷، در منطقه عملیاتی کیش تمدید شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، با همکاری اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) منطقه عملیاتی کیش، دومین مرحله ممیزی مراقبتی سامانه مدیریت یکپارچه (IMS) با هدف حصول اطمینان از عملکرد جاری منطقه با استانداردهای  ۹۰۰۱ :۱۴۰۰۱  ویرایش ۲۰۱۵ و OHSAS ۱۸۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۷ به‌ مدت سه روز از سوی ممیزان شرکت TUV NORD آلمان در منطقه عملیاتی کیش انجام شد.

زریر گودرزی، مدیر فنی شرکت نفت فلات قاره ایران، ضمن اشاره به تلاش همه‌جانبه همکاران برای نیل به راهبردها و اهداف عالیه این شرکت و استقرار صحیح سیستم مدیریت یکپارچه، گزارش کوتاهی از فرآیند انجام ممیزی در این منطقه ارائه کرد و در ادامه بر پیاده‌سازی سامانه مدیریت یکپارچه، اصلاح و بهبود مستمر فعالیت‌ها و فرآیندها برای رشد و تعالی شرکت تاکید کرد.

گروه ممیزی با حضور در واحدهای ستادی و عملیاتی، به بررسی موارد مربوطه مطابق با الزام‌های یاد شده پرداختند.

بر اساس این گزارش، مدیریت ارشد منطقه و واحدهای تدارکات و امور کالا، برنامه‌ریزی و کنترل طرح‌ها، ICT، امور حقوقی و قراردادها، امور اداری، حفاظت فنی، بازرسی فنی، خدمات کمپ (رستوران، لاندری، مجموعه ورزشی و خوابگاه‌ها) ابزار دقیق، انبار کالا، خدمات درمانی، اچ‌اس‌یی، برنامه‌ریزی تعمیرات مکانیک و برق و تضمین کیفیت، ممیزی شده و نقاط ضعف و قوت منطقه کیش ارزیابی شد.

در نشست پایانی دومین مرحله ممیزی مراقبتی سامانه مدیریت یکپارچه (IMS) منطقه کیش، شهسوار ارغش، رئیس منطقه عملیاتی کیش نیز در گزارشی به لزوم استقرار سامانه مدیریت یکپارچه با میزان انطباق سامانه با الزام‌های استانداردهای مدنظر اشاره کرد و آن را یکی از موفقیت‌های شرکت نفت فلات قاره در منطقه کیش برشمرد و در ادامه بر بهبود مستمر سازمان تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، سه مدرک ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱ و OHSAS۱۸۰۰۱ برای شرکت نفت فلات قاره منطقه کیش تمدید شد.

کد خبر 290107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =