شرکت ملی حفاری و دانشگاه آزاد خراسان رضوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان رضوی در زمینه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، این تفاهم‌نامه دیروز (سه‌شنبه، چهارم تیرماه) میان سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و علی سروری‌مجد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان رضوی امضا شد.

در آیین امضا این تفاهم‌نامه که در نتیجه هم‌افزایی میان بخش‌های علمی و پژوهشی دانشگاه و مدیریت‌های پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، بازاریابی و همکاری‌های بین‌الملل و مجموعه آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت رقم خورد، بر اهمیت تعامل و بسط همکاری‌ها میان این سازمان و دانشگاه  تاکید شد.

در این آیین، موسوی اظهار کرد: شرکت ملی حفاری با بیشتر دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه‌های  صنعتی شریف، امیرکبیر، تهران، صنعت نفت، علم و صنعت، شیراز و آزاد اسلامی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و تبادل تجربه همکاری مستمر و موثر دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: از مزیت‌های همکاری میان مراکز علمی، پژوهشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های صنعتی، این شرکت در سال‌های اخیر موفق به بومی‌سازی بخش قابل توجهی از قطعات پرمصرف و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری شده است.

بر این اساس، همکاری در برگزاری دوره‌های تخصصی مورد نیاز دانشگاه از سوی شرکت ملی حفاری ایران، بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های دانشگاه و شرکت برای همکاری در برگزاری دوره‌های کارآموزی برای دانشجویان دانشگاه، تعریف و اجرای پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی متقابل، انجام پروژه‌های تحقیقاتی مورد نیاز طرفین و بازدیدهای علمی از جمله محورهای طرح شده در این تفاهم‌نامه همکاری است.

کد خبر 290330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =