عرشه سکوی سرچاهی میدان سلمان به‌زودی بارگیری می‌شود

پروژه ساخت عرشه سکوی سرچاهی S1 میدان مشترک سلمان به وزن حدود هزار تن با پیشرفت ۹۷ درصدی در یارد خرمشهر به سرعت در حال اجراست و به‌زودی آماده بارگیری، حمل و نصب خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، فرخ علیخانی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید و حمید بورد، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در بازدید از کارگاه ساخت پروژه سکوی سرچاهی S1 میدان مشترک سلمان و پروژه ساخت سکوهای سرچاهی A20 و A21 میدان ابوذر در یارد خرمشهر، ضمن بررسی وضعیت این پروژه‌ها و برگزاری جلسه با پیمانکاران مربوطه، تصمیماتی به منظور تسهیل در ادامه روند این پروژه‌ها اتخاذ و ضمن قدردانی از تلاش شرکت‌های داخلی در ساخت تاسیسات مهم صنعت نفت دریایی، بر شتاب‌بخشی اجرای این پروژه‌ها تاکید کردند.

بازدید از پروژه ساخت سکوی فروزان نیز از دیگر بخش های این سفر بوده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر سازه هایی از تاسیسات میادین سلمان، ابوذر و فروزان در یاردهای اروند و تاسیسات دریایی واقع در یارد خرمشهر در حال ساخت و تکمیل هستند.

گفتنی است، پایه سکو و خطوط لوله زیردریایی پروژه سکوی سرچاهی S1 میدان سلمان نصب شده و کار ساخت عرشه نیز دارای پیشرفت ۹۷ درصدی است. همچنین در پروژه ساخت و نصب سکوهای سرچاهی A20 و A21 میدان ابوذر نیز پایه هر دو سکو نصب شده و خط لوله دریایی آماده نصب است. ساخت عرشه این سکوها در حال حاضر با پیشرفت ۳۲ درصدی در حال انجام است. با حمل و نصب این سکوها در محل مورد نظر، تولید از این میدان‌ها افزایش خواهد یافت.

کد خبر 290542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =