عده‌ای می‌خواهند زنگنه را در منگنه قرار دهند

در شرایط کنونی وقتی که جنگ اقتصادی تمام عیاری علیه ایران شکل گرفته عده‌ای در داخل شیپور ووووزلا به دست گرفته و بر دولت می‌تازند، جالب است در شبکه‌های مجازی و برخی سایت‌ها دیده می‌شود و نقل می‌کنند: زنگنه را ببرید بابک زنجانی را بیاورید.

از زنگنه تحت عنوان «ب - ز» یاد می‌کنند، یک روز از اختلافات او با رئیس‌جمهوری سخن می‌گویند، روز دیگر اختلاف با محمدجواد ظریف و شاید روزی دیگر از بحث و جدل او با رئیس کل بانک مرکزی! به‌راستی چرا شایعه و ابهام‌آفرینی درباره نامدار زنگنه تمامی ندارد؟ گویا شعار سال برخی، رفتن نامدار زنگنه شده است. ما انقلاب کردیم که دست مفسدان را از کشور قطع کنیم نه اینکه مفسدی از زندان، کد جابه‌جایی وزیری را صادر کند.

فشارها بر بیژن زنگنه تازگی ندارد و دو ماهی است که این فشارها بر وزیر نفت شدت بیشتری گرفته و طیف مخالف دولت برای زنگنه حکم Wanted (تحت تعقیب) صادر کرده‌اند. پرسش اصلی اینجاست؛ به‌راستی دور زدن تحریم‌ها به روش زنجانی گره‌گشا بوده است؟ صد البته! برای جیب عده‌ای دلال و از خدا بی‌خبر گره‌گشا بود، اما امروز آن روز نیست، امروز روزی نیست که زنجانی‌ها از زندان آزاد شوند و به دولت درس دور زدن تحریم‌ها را بدهند. بهتر است این شیوه تدریس را در اوین خاک کنند و با خود به گور ببرند. این دولت، دولتی نیست که زنجانی‌ها در آن رشد کنند؛ با پول مردم پارتی بگیرند و برقصند و به مردم ایران بخندند. خیر، امروز آن روز نیست...

کامبیز مهدی‌زاده

منبع: روزنامه آرمان امروز

کد خبر 290621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =