گام بلند منطقه لاوان در پاکسازی محیط از ضایعات صنعتی و غیرصنعتی

مسئولان و کارکنان واحدهای تعمیرات، اچ‌اس‌یی و بهره‌برداری خشکی منطقه لاوان با حضور در محدوده مشعل تاسیسات بهره‌برداری خشکی، اقدام به جمع‌آوری، تفکیک و پاکسازی این محل از ضایعات صنعتی و غیرصنعتی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، این برنامه به همت واحد تعمیرات و نوسازی منطقه لاوان با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از همکاران عملیاتی و تعمیراتی با وجود شرایط سخت آب و هوایی و با هدف کمک به حفظ محیط زیست، انجام شد.

همکاران شرکت‌کننده در این برنامه همه توان خود را به کار گرفتند تا محل تجمع ضایعات صنعتی، پاک‌سازی شود و فضایی زیباتر در تاسیسات خشکی منطقه ایجاد کنند.

در همین راستا علیرضا خوشبخت، جانشین تعمیرات و نوسازی منطقه لاوان گفت: خوشحالیم که امروز همه دست به دست هم دادیم و با انسجام و همدلی تصمیم گرفتیم این محل را از این وضع ناپسند خارج کنیم و امیدواریم با فرهنگ‌سازی مناسب در آینده شاهد چنین مواردی نباشیم.

وی گفت: هدف ما جلوگیری از به وجود آمدن خطرهای احتمالی مانند آتش‌سوزی و صدمات جبران‌ناپذیر برای تاسیسات منطقه بود. همه ما امانت‌دار محیط زیست برای نسل‌های آینده هستیم و باید به‌خوبی از این امانت نگهداری کنیم.

جانشین تعمیرات و نوسازی منطقه لاوان افزود: ما توانستیم در این حرکت مقدار قابل توجهی ضایعات فلزی را جمع‌آوری و تفکیک کنیم که این موضوع از منظر اقتصادی برای شرکت دارای ارزش افزوده و به نوعی بازگشت سرمایه محسوب می‌شود و ما به یاری خداوند این کار را ادامه خواهیم داد.

خوشبخت اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده همه اماکن و تاسیسات را از ضایعات صنعتی و غیرصنعتی پاکسازی خواهیم کرد و پس از آن امیدواریم این برنامه عمومی و فراگیر شود تا جایی که کمپ‌های مسکونی و سواحلی را که در اختیار داریم پاکسازی کنیم.

کد خبر 290633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =