رضایتمندی کارکنان از اولویت‌های نخست شرکت ملی حفاری است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: رضایتمندی مجموعه کارکنان شرکت و ارائه‌دهندگان خدمات برون‌سازمانی، اولویت نخست برنامه‌های این شرکت از جنبه‌های مختلف است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی در بیان اقدام‌های چند ماه اخیر برای شتاب بخشی به اجرای برنامه‌های عملیاتی، پشتیبانی و خدماتی شرکت، گفت: در نتیجه هم‌افزایی میان شرکت‌های کارفرمایی، پیمانکاران و همدلی و همگرایی کارکنان شرکت ملی حفاری ایران، شاهد جهش قابل توجهی در پیشبرد اهداف و فعالیت‌ها هستیم.

وی افزود: امضای قراردادهای جدید با شرکت‌های کارفرمایی در عرصه صنعت نفت از جمله شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، مهندسی و توسعه نفت، فلات قاره و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و دیگر شرکت‌ها، تعامل بین این شرکت با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، تلاش برای بهبود ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی ورزشی به کارکنان و خانواده‌های آنان از جمله اقدام‌هایی است که با پیگیری مدیریت‌های ستادی و عملیاتی سازمان محقق یا اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و مساعدت‌های مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران حقوق و مزایای کارکنان اعم از رسمی، قرارداد مدت معین، قرارداد مدت موقت و ارکان ثالث طبق برنامه زمان‌بندی و  شارژ چند مرحله نفت کارت، تسهیلات پس انداز کارکنان و بخشی قابل توجه از مطالبات پیمانکاران تامین اعتبار و پرداخت شد.

موسوی به راه‌اندازی سیستم جامع دستمزد و مزایای کارکنان ارکان ثالث اشاره و عنوان کرد: این سیستم مزیت‌های خوبی برای ایجاد یکپارچگی در پرداخت‌ها و شرایط کاری این دسته از کارکنان ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 290865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =