حفظ پایداری ارتباطات با اجرای پروژه اصلاح شبکه کابل مخابراتی

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از ارتقای پایداری ارتباطات در این منطقه عملیاتی جنوب کشور خبرداد و گفت: با اجرای پروژه اصلاح شبکه کابل مخابراتی آسیب‌دیده پایداری ارتباطات منطقه ۶ حفظ می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، کرم گودرزی از ارتقای پایداری ارتباطات خطوط تلفن و دیتا در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز خبرداد و گفت: این هدف با اجرای پروژه اصلاح شبکه کابل مخابراتی آسیب‌دیده از اداره مرکزی به طرف مرکز بهره‌برداری خطوط لوله سرخون به طول ۷۰۰ متر محقق شد.

وی افزود: با توجه به نفوذ رطوبت در سال‌های اخیر به کابل ۵۰ زوج مخابراتی مرکز بهره‌برداری خطوط لوله سرخون به طرف اداره مرکزی که سبب اختلال و کاهش کیفیت ارتباط خطوط تلفن و دیتا شده بود، پروژه اصلاح شبکه کابل مخابراتی تعریف و به کمک حفاری دستی و با همکاری واحد مستغلات، مسیر دقیق کابلی برای رفع ایراد مشخص شد.

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز ادامه داد: با توجه به حساسیت خطوط تلفن و دیتای موجود روی کابل مخابراتی مرکز بهره‌برداری خطوط لوله سرخون، اجرای این پروژه با امکانات موجود در منطقه در طول دو روز از گرم‌ترین روزهای خردادماه به پایان رسید که موجب صرفه‌جویی اقتصادی در زمینه اجرای کابل‌کشی و پایداری ارتباطات حساس منطقه ۶ عملیات انتقال گاز در راستای خط‌مشی سازمان می‌شود.

کد خبر 290903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =