تخریب وزارت نفت هم‌ردیف تخریب منافع ملی است

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که چه کسانی از تخریب زنگنه و وزارت نفت سود می‌برند، گفت: از تخریب و حمله‌های اخیر به وزیر نفت، تنها منافع ملی کشور آسیب می‌بیند.

عبدالکریم حسین‌زاده ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار شانا گفت: با زیر سوال بردن عملکرد وزارتخانه‌ای که هم اکنون در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد، همه متضرر می‌شویم و این موضوع تنها یک تقابل سیاسی و جناحی نیست.

وی شرایط امروز کشور را حساس توصیف کرد و افزود: مسیر انتقاد سازنده مشخص و باز است، اما چرا برخی تنها به‌دنبال سیاه‌نمایی و تخریب یک وزارتخانه هستند و چه منافعی دارند و چه سودی از این هجمه‌ها نصیبشان می‌شود؟

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، تخریب وزارت نفت را هم‌ردیف تخریب و آسیب به منافع ملی کشور دانست و تصریح کرد: تخریب وزارت نفت در شرایطی که وزیر نفت، فرمانده این جنگ اقتصادی است، آسیب زدن به منافع ملی کشور است.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی آگاهانه یا ناآگاهانه در پازل دشمن بازی می‌کنند، عنوان کرد: فرمانده جنگ اقتصادی باید بتواند با امنیت کامل طرحی جدید ارائه و حملات دشمن را خنثی کند، اما زمانی که برخی در داخل به چنین فرمانده‌ای ضربه می‌زنند چطور می‌توان انتظار پیروزی در جنگ را داشت.

وی گفت: در شرایط کنونی باید نگاه سیاسی و جناحی را کنار بگذاریم و با همدلی و همفکری تنها به فکر منافع ملی کشور باشیم.

کد خبر 291092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =