۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
  • کد خبر: 291186
ساخت مدرسه متوسطه در اهواز با اعتبارات نفت

عملیات اجرایی ساخت مدرسه ۹ کلاسه متوسطه دوره اول در مجموعه مسکونی ۲ هزار واحدی نفت اهواز با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال در حال اجراست و به پیشرفت ۱۵ درصدی رسیده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمد خانچی، مشاور مدیرعامل این شرکت در امور اجرایی و پیگیری گفت: پروژه ساخت این مدرسه با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران از اواسط سال گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه مجری احداث این مدرسه اداره کل نوسازی مدارس خوزستان است، گفت: این مجموعه آموزشی در زمینی به مساحت هزار و ۶۵۰ متر مربع احداث می‌شود و مساحت ساختمان آموزشی آن هزار و ۱۶۰ متر مربع است و مجهز به ۲ آزمایشگاه و کارگاه، نمازخانه و کتابخانه است.

بر اساس این گزارش، ساخت مجموعه مسکونی ۲ هزار واحدی کارکنان نفت اهواز از بهمن ماه ۸۹ آغاز شد که تاکنون ۸۰۰ واحد آن تکمیل و واگذار شده است. در این مجموعه احداث ۶ مدرسه و دو  مسجد جانمایی شده که تاکنون دو مدرسه ۱۰ و ۱۲ کلاسه ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است. ساخت یک مسجد و یک مجموعه ورزشی نیز در دست اقدام است که هزینه ساخت آنها از محل اعتبارات طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران تامین شده است.

کد خبر 291186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =