اعتبار ۱۱ میلیارد ریالی شرکت آغاجاری برای ارائه خدمات فرهنگی

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری به‌منظور ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در سال ۹۷، اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد ریال خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهرهای همجوار این شرکت ارائه کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، علیمراد درویشی، مدیرخدمات این شرکت گفت: خدمات فرهنگی و اجتماعی شرکت آغاجاری در قالب برگزاری بیش از هشت جشن بزرگ در اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی، برگزاری بیش از ٦٦  برنامه و مراسم مذهبی در مساجد و مدارس شهرهای امیدیه، آغاجاری، برگزاری نمایشگاه کتاب و صنایع دستی، برگزاری کلاس‌های آموزشی فرهنگی، قرآن، معارف، کامپیوتر، خیاطی و ... برای عموم مردم منطقه را بخشی از خدمات این شرکت عنوان کرد.

وی گفت: تهیه و توزیع تجهیزات مورد نیاز برای اقامه نماز در مدارس شهر امیدیه، تامین هزینه روحانیون مدارس و مساجد شهرهای امیدیه/ آغاجاری و جایزان برای برگزاری نمازهای جماعت و مناسبت‌های ملی و مذهبی و همکاری درباره واگذاری بیش از ۱۱۰ مورد سالن برای مراسم امور خیریه مؤسسات و ارگان‌های شهرهای اطراف بخشی دیگر از خدمات این شرکت است.

درویشی با اشاره به اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی در صنعت نفت افزود: برنامه‌های مختلفی برای اجرا در حال تدوین است که در صورت دریافت مجوزهای لازم، اجرایی خواهد شد.

کد خبر 291252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =