۳ پروژه پژوهشی مورد حمایت شرکت گاز استان فارس تجاری‎سازی می‎شود

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: سه پروژه پژوهشی مورد حمایت شرکت گاز استان فارس، به تولید محصول منجر شدند که بر این اساس روند تجاری‌سازی این پروژه‌ها آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی اظهار کرد: سال گذشته پنج پایان‌نامه دانشجویی و یک رساله دکترای مرتبط با حوزه فعالیت شرکت گاز مورد حمایت این شرکت بود که از این تعداد چهار فقره آن به عقد قرارداد منجر شد.

حسینی با بیان اینکه از سال ۸۳ تاکنون بیش از ۲۰ پروژه پژوهشی مورد حمایت مالی و معنوی شرکت گاز استان فارس بوده است، ادامه داد: پارسال سه پروژه پژوهشی مورد حمایت شرکت گاز استان فارس خاتمه یافت و به تولید محصول منجر شد که بر این اساس روند تجاری‌سازی این پروژه‌ها آغاز شده است.

به گفته وی، صرفه اقتصادی و مرتبط بودن موضوع پژوهش‌ها با فعالیت‌های شرکت گاز و نیز داشتن قابلیت اجرا و دوری از تئوری بودن فعالیت‌های پژوهشی، از جمله مواردی است که در حمایت از پروژه‌های پژوهشی، ملاک سنجش قرار می‌گیرد. چنانچه پروژه‌های پژوهشی دارای این سه مولفه اصلی باشند، حمایت مالی و معنوی از آنها انجام خواهد شد و محدودیتی در تعداد پروژه‌های مورد حمایت وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در خصوص مبلغ حمایت مالی از پروژه‌های پژوهشی گفت: این رقم به فنی یا غیرفنی بودن پژوهش‌ها بستگی دارد و بین ۶ تا ۱۲ میلیون تومان متغیر است.

کد خبر 291310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =