۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
  • کد خبر: 291874
آتش‌نشانان شرکت ملی نفت ایران ارزیابی می‌شوند

چهارمین دوره ارزیابی آمادگی عملیاتی - تخصصی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت ایران با هدف ایجاد انگیزه و ارتقای توان جسمی، فنی و عملیاتی آتش‌نشانان ازسوی مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، چهارمین دوره ارزیابی آمادگی عملیاتی - تخصصی آتش‌نشانان این شرکت با اهداف ایجاد انگیزه و نشاط در میان آتش‌نشانان، ارتقای توانایی و قابلیت‌های ذهنی و جسمی، بالا بردن مهارت عملیاتی در شرایط اضطراری، تبادل تجارب عملیاتی و ایجاد رقابت سالم در نیروهای آتش‌نشانی، تاکید بر نقش آتش‌نشانی و مقابله با شرایط اضطراری، براساس استانداردهای ملی و بین‌المللی به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.

بر اساس دستورعمل فنی و اجرایی این ارزیابی، آتش‌نشانان ۱۳ گروه از مدیریت‌ها و شرکت‌های فرعی و تابعه شرکت ملی نفت ایران در قالب گروه‌های هشت نفره و در ۶ ماده شامل: عملیات عبور از موانع (۱۰۰ متر)، عملیات امدادی و اطفای حریق (۱۰۰ * ۴)، عملیات استفاده از PPE و حمل هوز آتش‌نشانی، بالا رفتن از نردبان طنابی نجات، عملیات آب‌رسانی از منبع به سیبل نشانه و عملیات ترکیبی آتش‌نشانی و امداد و نجات به رقابت خواهند پرداخت.

 چهارمین دوره ارزیابی آمادگی عملیاتی - تخصصی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت ایران از ۲۱ الی ۲۵ مردادماه در مجتمع ورزشی آموزشی و مرکز آموزش نفت محمودآباد برگزار می‌شود.

کد خبر 291874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =