درخواست پیشکسوت صنعت نفت شیل آمریکا برای کاهش تولید

یکی از مدیران پیشکسوت صنعت نفت شیل آمریکا از دیگر تولیدکنندگان نفت شیل و اوپک خواست تولید خود را کاهش دهند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از دنور، «هرولد هم»، مدیرعامل شرکت آمریکایی کانتیننتال ریسرسز، روز سه‌شنبه (۲۲ مردادماه) اعلام کرد که سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا باید صادرات خود را در بازار اشباع‌شده نفت کاهش دهند.

وی که رئیس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده نفت شیل در آمریکاست، از تولیدکنندگان انرژی خواست سرمایه‌گذاری و تولید خود را کاهش دهند.

مدیرعامل کانتیننتال ریسرسز با پیش‌بینی کاهش بیشتر تولید از سوی اوپک و متحدانش گفت: ما باید مطمئن شویم که نفت بیش از حد به بازار عرضه نمی‌کنیم.

«هم» اعلام کرد با وجود کاهش شمار دکل‌های نفت و گاز در آمریکا، هنوز این دکل‌ها به اندازه کافی کم نشده‌اند و در مسیر رسیدن به ۸۰۰ دکل هستند.

طبق آمارهای صنعتی، شمار دکل‌های حفاری نفت و گاز فعال در آمریکا در هفته گذشته، ۹۰۹ دکل بوده است.

سرمایه‌گذاران آمریکایی این روزها به شرکت‌های نفتی فشار می‌آورند که به جای توسعه حفاری، بر افزایش سوددهی تمرکز کنند.

مدیرعامل کانتیننتال ریسرز گفت: انضباط مالی اکنون بیش از هر زمان دیگری که دیده‌ام، اهمیت دارد. ما می‌توانیم بازار را با عرضه مازاد روبه‌رو کنیم و این کار را کرده‌ایم.

وی اعلام کرد جنگ تجاری آمریکا و چین، به کسب‌وکارش آسیب زده است.

«هم» گفت که پایانه‌های جدید صادرات گاز طبیعی مایع شده (ال‌ان‌جی) آمریکا خروجی جدیدی برای تولید گاز آمریکا ایجاد کرده‌اند، اما تأکید کرد: هر شخصی یا موسسه‌ای که در زمینه حفاری صنعت گاز سرمایه‌گذاری می‌کند، نباید این کار را انجام دهد.

کد خبر 292027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =