الزام سازمان‌ها به نهادینه کردن فرهنگ اچ‌اس‌یی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب گفت: باید فرهنگ اچ‌اس‌یی را در سازمان نهادینه کنیم تا شاهد حداقل حوادث باشیم.

 به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی امروز (شنبه، ۲۶ مردادماه) در آیین تکریم و معارفه رئیس اچ‌اس‌یی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: بخش اچ‌اس‌یی سازمان وظیفه مهم و حیاتی را بر عهده دارد و باید با تعامل و ارتباط با نهادهای مرتبط در بیرون از سازمان از جمله محیط زیست و منابع طبیعی و همچنین برگزاری نشست‌ها، بررسی مسائل در راستای الزام‌ها و اهداف اچ‌اس‌یی گام‌های اساسی برداشته شود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله آموزش اشاره کرد و یادآورشد: آموزش از موارد ضروری و لازم در هر سازمان است که با استفاده از آن می‌توان افزون بر ارتقا بهره‌وری، در راستای کاهش خطای انسانی نیز گام برداریم.

 علی صفی‌خانی، رئیس سابق اچ‌اس‌یی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در این آیین با بیان اینکه سه دهه در این حوزه فعالیت داشته است، گفت: در دوران حضورم تلاش کردم هر روز را بدون حادثه سپری کنیم و در راستای پویایی سازمان گام برداریم.

 همچنین محمدرضا نادری، رئیس اچ‌اس‌یی مناطق نفت‌خیزجنوب نیز در این آیین گفت: هنر ما این است که باید پیش از وقوع حوادث آنها را پیش‌بینی کنیم تا بتوانیم با خطرهای احتمالی مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه کار در اچ‌اس‌یی باید دانش‌محور و با استفاده از علم و تجربه باشد، یادآور شد:  باید با به کارگیری ظرفیت‌های مستعدی که در سطح مناطق نفت‌خیز جنوب وجود دارد، ضعف و کاستی‌ها را برطرف و ظرفیت‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.
 

کد خبر 292133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =