بهینه‌سازی استاندارد کالاها؛ اولویت صنعت گاز

معاون وزیر نفت در امور گاز در دیدار با اعضای انجمن استصنا، بهینه‌سازی استاندارد کالاهای مورد نیاز صنعت گاز را از اولویت‌های این صنعت عنوان و بر لزوم حذف مقررات دست‌وپاگیر تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظر تربتی در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت (استصنا)، این انجمن را پلی بین مصرف‌کننده و تولیدکننده عنوان کرد و گفت: حضور و فعالیت پایدار چنین انجمن‌هایی برای برقراری ارتباط مستمر بین تولیدکننده و مصرف‌کننده الزامی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد کالاهای مورد نیاز بخش گازرسانی و انتقال گاز به دست سازندگان ایرانی تولید می‌شود، تاکید کرد: تامین و بومی‌سازی کالاها در بخش پالایشگاهی صنعت گاز از سوی انجمن‌های متعهد ایرانی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر نفت در امور گاز موضوع ارتقای استاندارد کالاها در شرکت ملی گاز ایران را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: افزون بر این، موضوع تامین کالاها نیز بسیار اهمیت دارد و باید در کارگروه مشترک استاندارد و کالا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، پرهیز از برقراری مقررات دست‌وپاگیر را لازمه ایجاد فضای مناسب بین تولیدکننده و مصرف‌کننده دانست و اظهار کرد: اولویت صنعت گاز در بخش تامین کالا، بهینه‌سازی استانداردهای موجود است تا به خودکفایی روزافزون در تامین کالای استاندارد و با کیفیت مورد نیاز این صنعت دست یابیم.

کد خبر 292169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =