روشن شدن مشعل گاز در زاهدان سبب شادمانی مردم سیستان و بلوچستان شد

رئیس‌جمهوری در آیین بهره‌برداری از طرح‌های زیربنایی روستایی، با تاکید بر لزوم تسریع در روند گازرسانی، گفت: روشن شدن مشعل گاز در زاهدان سبب شادمانی مردم استان سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش خبرنگار شانا، دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری که امروز (دوشنبه، چهارم شهریورماه) به مناسبت هفته دولت، به همراه وزیران و مدیران دولتی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های زیربنایی روستایی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران حضور یافته است، پس از ارائه گزارش گازرسانی استان سیستان‌وبلوچستان ازسوی احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان از افتخارهای دولت‌های یازدهم و دوازدهم است.

وی با بیان اینکه روشن شدن مشعل گاز در زاهدان سبب شادمانی مردم سیستان و بلوچستان شده است، تاکید کرد: گازرسانی در این استان باید با سرعت توسعه یابد.

موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان در ارائه گزارش به رئیس‌جمهوری، توضیح داد: اکنون ۳۸ هزار و ۳۴۰ انشعاب گاز در این استان برقرار شده و دو شهر ایرانشهر و زاهدان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

وی از اجرای طرح ضربتی گازرسانی در استان پهناور جنوب شرقی کشور خبر داد و افزود: سه شرکت گاز استانی به عنوان استان‌های معین در کنار شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان برای تکمیل شبکه گازرسانی شهر زاهدان تعیین شده‌اند.

کد خبر 292407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =