راه‌اندازی سامانه آشکارساز آتش و گاز در زاگرس جنوبی

با اجرای پروژه طراحی، نصب و راه‌اندازی سامانه آشکارساز آتش و گاز (F&G) ازسوی متخصصان اداره اچ‌اس‌یی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، ضمن افزایش ضریب ایمنی، حدود ١٠ میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی در این شرکت رقم خورد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، حمید ایزدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اشاره به اجرایی شدن این پروژه در دو منطقه عملیاتی این شرکت اظهار کرد: این پروژه در راستای پیشگیری، ایمن‌سازی ساختمان و تاسیسات، کنترل و کاهش حوادث آتش‌سوزی در تاسیسات عملیاتی و تعدادی از اماکن اداری و اقامتی شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در دو منطقه عملیاتی نار و کنگان و آغار و دالان اجرا شده است.

وی افزود: سامانه‌های آشکارساز گاز و آتش (Fire and Gas Detection System) در سایت‌های صنعتی و ساختمان‌ها با هدف سنجش تمام‌وقت میزان انتشار گازهای خطرناک و همین‌طور اعلام حریق با صرف هزینه‌های بالا اجرا می‌شود.

این پروژه از سوی کارشناسان اداره اچ‌اس‌یی ستاد زاگرس جنوبی و منطقه عملیاتی نار و کنگان در شش بلوک از استراحتگاه کارکنان واقع در کمپ میلاد، ساختمان مرکزی اداره مخابرات کمپ میلاد، مجتمع کارگاهی ناحیه نار شامل کارگاه تهویه، کارگاه ابزار دقیق، کارگاه مکانیک، کارگاه برق، کارگاه الکترونیک، آزمایشگاه، مخابرات، ایستگاه پمپ بنزین و سوله ژنراتور و ساختمان‌های اداری، انبار، کارگاه‌های تعمیر شیرآلات و... اجرا شده است.

کد خبر 293198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =