برگزاری کارگاه‌های تخصصی با محور ماشین‌آلات مدرن و سبز در ایران‌پلاست

دبیر انجمن صنایع همگن ماشین‌سازان و تجهیزات پلیمری از برگزاری دو کارگاه تخصصی با محور ماشین‌آلات مدرن و ماشین‌آلات سبز در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست خبرداد.

به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، مرتضی نیک‌سرشت درباره برنامه‌های انجمن صنایع همگن ماشین‌سازان و تجهیزات پلیمری در سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست گفت: در شورای تشکل‌های صنعت پلاستیک، تصمیم بر آن شد که در این نمایشگاه با همکاری برگزارکننده، کارگاه‌های آموزشی در زمینه ماشین‌سازی برگزار شود.

وی با بیان اینکه دو کارگاه با محوریت ماشین‌آلات جدید، مدرن و ماشین‌آلات سبز در نمایشگاه ایران پلاست برگزار می‌شود، افزود: مدرسان این کارگاه‌ها از اعضای انجمن هستند و در این کارگاه‌های آموزشی اصول تنظیم دستگاه‌ها و یک دستگاه تزریق و یک اکسترودر جدید معرفی می‌شود.

نیک‌سرشت تأکید کرد: تلاش شده است تا شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌پلاست حضور حداکثری داشته باشند.

دبیر انجمن صنایع همگن ماشین‌سازان و تجهیزات پلیمری با اشاره به اینکه این انجمن از تعدادی از فعالان تولید محصولات برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرده است، ادامه داد: نمایندگانی از ایتالیا، ارمنستان، آلمان و چند کشور همسایه در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

سیزدهمین نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست ۳۱ شهریور ماه تا سوم مهرماه در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته‌شده و نیمه‌ساخته، ماشین‎آلات و تجهیزات و خدمات در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران برگزار می‌شود.  

کد خبر 293338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =