وزیر نفت و منابع معدنی سوریه از پایتخت انرژی ایران بازدید می‌کند

وزیر نفت و منابع معدنی سوریه و هیئت بلندپایه فعالان حوزه نفت و انرژی این کشور صبح امروز (یکم مهرماه) وارد عسلویه شدند و قرار است بازدیدی از پایتخت انرژی کشور داشته باشند.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، علی سلیمان غانم، وزیر نفت و منابع معدنی سوریه در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه مورد استقبال مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و فرماندار عسلویه قرار گرفت.

بازدید از فازهای پالایشگاهی پارس جنوبی، صنایع پتروشیمیایی و زیرساخت‌های پایتخت انرژی کشور از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک روزه این هیئت سوری به عسلویه است.

سیدپیروز موسوی، مدیرعامل منطقه ویژه پارس در این زمینه گفت: ایران همواره در مسیر رشد و توسعه در انتقال تجارب به برادران دینی خود پیشقدم است و امیدواریم این سفر بتواند در این جهت و بازسازی و توسعه صنایع نفت و انرژی کشور سوریه اثرگذار باشد.

رئیس دفتر بازار نفت، مدیرعامل موسسه زمین‌شناسی و منابع طبیعی، مدیرعامل موسسه پالایش و پخش، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل نفت، مدیرعامل پالایشگاه حُمص، مدیر برنامه‌ریزی و همکاری‌های بین‌المللی سوریه در این سفر وزیر نفت این کشور را همراهی می کنند.

کد خبر 293447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =