دوره تعمیرات اساسی واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی نفت‌شهر آغاز شد

تعمیرات اساسی واحد بهره‌برداری و نمک زدایی منطقه عملیاتی نفت شهر، در پنج گروه اصلی شامل تعمیرات خطوط لوله، مکانیک، برق، ابزار دقیق و کارگاه مرکزی با همکاری کارکنان این منطقه و ستاد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سعید ناصری‌پور، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب درباره مراحل و مدت زمان اجرای این تعمیرات اظهار کرد: فعالیت‌های تعمیرات در پنج گروه اصلی تعمیرات خطوط لوله، مکانیک، برق، ابزاردقیق و کارگاه مرکزی با هدف استمرار تولید از میدان نفت‌شهر انجام می‌شود و افزون بر آن واحدهایی همچون بهره‌برداری، بازرسی فنی، اچ‌اس‌یی، خدمات فنی، ترابری نیز مشارکت خواهند کرد.

وی مدت زمان اجرای این تعمیرات را کمتر از ۲۵ روز برآورد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب درباره مهم‌ترین فعالیت‌های تعمیرات اساسی تصریح کرد: مهم‌ترین فعالیت‌های تعمیرات اساسی شامل مواردی مانند تعمیر تفکیک‌گرها، نمک‌گیرها، برج هیدروژن سولفوره، پیش گرمکن‌ها، مبدل‌های حرارتی، خنک‌کن هوایی، مخازن ذخیره نفت، مشعل‌ها، پمپ‌های تزریق پساب و پکیج‌های تزریق مواد شیمیایی است.

بر اساس این گزارش، از دیگر برنامه تعمیرات اساسی می‌توان به تعمیرات خطوط لوله بین تجهیزات، گودال‌های مربوط به سیستم‌های آب و نفت و سامانه‌های مربوط به پکیج اکسیژن‌زدا، تصفیه پساب، ادوات کنترلی و ابزار دقیق، ترانسفرماتورها، پست‌های برق و تجهیزات مرتبط با آن و سرانجام سند بلاست، رنگ آمیزی داخلی و خارجی و خطوط لوله و تجهیزات اشاره کرد.

واحد بهره‌برداری نفت‌شهر یکی از مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب است که نفت تولیدی آن پس از فرآورش، شیرین‌سازی و نمک‌زدایی بخشی از خوراک پالایشگاه کرمانشاه را تامین می‌کند.

کد خبر 293608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =