۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
  • کد خبر: 293874
کشف و مسدودی ۱۶۰ کارت سوخت در منطقه کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در بازدیدهای انجام‌شده از جایگاه‌های عرضه سوخت توسط بازرسان منطقه، ۱۶۰ کارت هوشمند سوخت کشف و مسدود شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق این استان افزود: این میزان کارت در جایگاه‌های سطح استان و مرزی منطقه کشف و ضبط شده که بعد از بررسی و مشخص شدن مقدار عرضه غیرقانونی از کارت‌ها، مراتب برای اعمال قانون و رسیدگی در کمیته تخلفات شرکت در حال بررسی است و پس از آن، به مراجع ذی‌صلاح و تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

وی اظهار کرد: عرضه مطلوب و پایدار سوخت، تحقق حقوق شهروندی و پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی از اولویت‌های کاری منطقه است که با توجه به شرایط آب و هوایی استان، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در بخش‌های تامین، نگهداشت و توزیع سوخت، آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان سپس به تامین سوخت بخش کشاورزی استان در ۶ ماه نخست امسال اشاره کرد و افزود: طرح پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و توزیع سوخت الکترونیکی این ادوات از برنامه‌های آتی این شرکت است که امیداوریم با همکاری کمیسیون قاچاق استان، سازمان جهاد کشاورزی، امور آب منطقه‌ای، این مهم محقق شود و شاهد کاهش عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو از هدررفت سرمایه‌های ملی باشیم.

گیتی‌منش در این نشست، به تامین سوخت چاه‌های غیرمجاز آب (براساس آمار امور آب منطقه‌ای استان) در بخش کشاورزی استان اشاره کرد و برخورد جدی و قانونی اعضای کمیسون قاچاق استان، امور آب منطقه‌ای و نیروی انتظامی با عوامل یادشده را  خواستار شد.

کد خبر 293874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =